Case study z maxandmrau.pl

Sklep internetowy maxandmrau.pl oferuje szeroki asortyment produktów dla zwierząt– akcesoria, karmy, kosmetyki, zabawki i wiele innych. Na portalu znajduje się również sekcja edukacyjna z artykułami oraz poradami ekspertów dotyczącymi opieki nad zwierzętami i dbania o ich zdrowie. Obecnie sklep Max & Mrau jest jednym z 10 największych e-commerce zoologicznych w Polsce.

Podziel się wpisem

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Klient przyszedł do nas z następującymi wyzwaniami:

  • branża zoologiczna jest bardzo konkurencyjna, średnia ilość sklepów na 1 produkt to 40 konkurentów
  • ceny konkurencji zmieniają się dynamicznie w czasie – zarówno w górę jak i dół
  • ciężko panować nad ROAS tego kanału w manualny sposób


Oczekiwania wobec Centeo to automatyczna zmiana ekspozycji produktów na pozycjach 1-3 w momencie gdy ceny sklepu są konkurencyjne i jest największe prawdopodobieństwo sprzedaży.

Podczas współpracy z Centeo wprowadziliśmy elastyczności cenowe, automatycznie dopasowując ekspozycję produktów do realiów dynamicznego rynku. Dziś można powiedzieć, że sklep w dynamiczny sposób buduje swoją widoczność na pierwszych 3 pozycjach osiągając stabilny COS oraz zwiększa współczynnik konwersji z Ceneo.

Klient pracując jednocześnie razem z nami na panelu obserwuje jaki procent oferty z pliku xml jest bidowany. Wskaźnik ten wyznacza KPI dla działu zakupów, który ma zapewnić jeszcze atrakcyjniejsze ceny na szerszym portfoilo produktów.

Jakie wyniki udało się osiągnąć z klientem:

  • stały poziom kosztów do przychodów
  • wzrost współczynnika konwersji o 10%
  • spadek współczynnika odrzuceń o 30%
  • outsourceing obsługi Ceneo (redukcja kosztów)


Działając wspólnie z zaufane.pl sklep maxandmrau.pl pozyskał w bardzo szybki czasie opinie produktowe dzięki którym zoptymalizowany ruch z Ceneo na stronę sklepu zwiększył zaufanie klientów do produktów i wpłynął na wzrost sprzedaży. Synergia działań przyniosła bardzo dobre rezultaty.

Średni wzrost wspólnej grupy produktów na które skierowaliśmy ruch z Ceneo i pozyskaliśmy opinie produktowe wynosi między 16 a 20%. Sklep maxandmrau.pl wyświetla również zagregowane z wielu kanałów opinie o sklepie w kampaniach PLA budując zaufanie i wartość marki.

Opinia samego klienta nt. naszej usługi:

Do tej pory prowadziliśmy optymalizację oferty ręcznie co powodowało, że ½ etatu była w pełni wykorzystana a poziom kosztów i przychodów był bardzo zróżnicowany. Wiedzieliśmy jaką charakterystykę ma nasza branża ale nie znaliśmy narzędzia, dzięki któremu automatycznie bylibyśmy w stanie optymalizować widoczność oferty. Cieszymy się, że Centeo rozwiązało nasze problemy a generowane wyniki sprzedażowe i kosztowe pozwalają spokojnie patrzeć w przyszłość i rozwijać sprzedaż w innych kanałach. Obserwujemy również, że obecność unikatowych opinii na karcie produktu jeszcze bardziej podnosi sprzedaż naszego asortymentu. Współpraca z Centeo i zaufane.pl na pewno będzie kontynuowana.

Emil Rozmaryn – kierownik e-commerce i infolinii

Chcesz osiągnąć podobne wyniki?

sprzedaż

Zwiększ sprzedaż na Ceneo!

Płać za efekty z gwarancją satysfakcji.
Pełne wsparcie wdrożenia i kompletna obsługa kampanii przez miesiąc.

Jeśli po pierwszym miesiącu nie jesteś zadowolony - nie płacisz.

Sprawdź - nic nie ryzykujesz!

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź, szybki kontakt.

+48 22 122 82 81 (w sprawach sprzedażowych)